INTERVIUL

Primul pas spre angajare este aplicarea la un job (prin depunerea CV-ului și a altro documente după caz), interviul fiind a doua fază a procesului de angajare. Ca și CV-ul, și pentru această etapă în procesul de angajare e indicat să te pregătești, iar acest sfat rămâne valabil chiar și pentru veteranii interviurilor și au deja experiență în muncă.

Procesul acesta de pregătire pentru interviu te ajută să îți crești șansele de angajare. Interviul poate să fie o experiență plină de încărcătură emoțională, mai ales dacă este primul interviu. În marea majoritate a cazurilor, oamenii experimentează un nivel mai scăzut de stres și nesiguranță atunci când s-au pregătit pentru anumite întrebări sau anumite situații, dacă s-au gândit cum ar reacționa în anumite scenarii. Nu pierde timpul pe probleme specifice, ci mai degrabă imaginează-ți probleme generale astfel încât să îți poți adapta ușor răspunsurile la interviu.

  1. Analizează compania

Poate că atunci când ai aplicat nu ai fost prea atent la companie (deși colectarea de informații relevante despre companie are loc în procesul de pregătire a CV-ului și scrisorii de intenție), dar acum ai trecut deja la următorul pas în recrutare așa că e momentul să afli mai multe despre compania la care ai aplicat. În general angajatorii presupun că știi deja suficiente lucruri despre societatea lor din moment de ai aplicat, ba chiar se așteaptă la asta. Această etapă de cercetare te va ajuta și să îți dai seama dacă cultura organizațională a acestei companii ți se potrivește și va fi baza de discuție la interviu, când vei avea oportunitatea să pui întrebări pertinente intervievatorului. O bună sursă de informare în acest sens este site-ul web secțiunea Despre noi (About us). De asemenea informează-te despre domeniul de activitate în care activează compania și unde se plasează acesta în cadrul industriei din care face parte. O alta sursă bună de informații sunt prietenii, rudele și cunoștințele de la care poți primi sfaturi utile legate de companie sau poziția pentru care aplici. Important este să arăți angajatorului că te interesează. Pe de altă parte nu trebuie să cazi în cealaltă extremă. Nu exagera cu laude sau cu afinitatea pentru firmă, șansele sunt că acestă companie nu este cea la care ai visat de când erai copil și asta e în regulă. Dacă într-adevăr aceasta este o firmă pentru care aveți un mare respect, puneți în cuvinte concrete ce v-a trezit acest respect, dar fiți obiectivi, evitația frazele goale. O experiență obișnuită povestită cu entuziasm face mai mult decât niște cuvinte pompoase ,dar care par lipsite de bază.

  1. Analizează poziția

Să cunoști poziția pentru care aplici e cel puțin la fel de important cu a cunoaște compania la care ai aplicat.Când recitești descrierea locului de muncă, reia cu atenție ce caută firma la candidați, crează o listă cu abilități și competențe, precum și trăsături de personalitate care se potrivesc jobului. După analiza poziției, fă o listă cu certificările, abilitățile, competențele și trăsăturile tale de personalitate care crezi că se potrivesc descrierii. Nu te limita la cele descrie în anunț, dar păstrează lista în zona adiacentă. Folosește-te de această listă în timpul interviului pentru a-i demonstra angajatorului că întrunești cerințele sale. Dincolo de această listp, gândește-te și la exemple relevante , la situații din experiența ta în muncă care sprijină ceea ce spui despre tine. Ești la început de drum și nu ai experiență în muncă? Da exemple din cadrul activităților de voluntariat, din cadrul stagiului de practică, internshipului, schimbului Erasmus, proiecte susținute în cadrul ciclurilor de învățământ. E ușor să enumeri niște cuvinte frumoase, important e să aibă o bază reală. În cadrul majorității interviurilor ți se vor cere exemple care să susțină abilitățile tale , astfel că e bine să fi pregătit.

Dacă ai întrebări despre poziție și ce presupune, e bine să le ai pregătite.

Pentru a avea o imagine mai bună asupra a ceea ce presupune postul, te poți folosi și de site-urile de recrutare care au secțiuni de comunitate unde utilizatorii îți expun experiențele atât la interviu cât și despre locul de muncă (hipo.ro, ejob.ro, bestjobs.ro , undelucram.ro, glassdoor.com, etc)

  1. Profită de interviu pentru a-i arăta angajatorului că ai competențele pe care la caută

CV-ul tău a atras atenția și ți-a deschis ușa. Dar cu siguranță și alte CV-uri se află pe masa potențialului angajator.Știi că ești ce caută angajatorul, acum trebuie să îi demonstrezi asta. Cum faci asta? Fii pregătit să îți pui capabilitățile în contextul care îi este necesar angajatorului. Explică și exemplifică exact cum abilitățile tale se potrivesc cerințelor sale. De aceea un pic de cercetare înainte de a te prezenta la interviu te va ajuta. În primul rând citește cu atenție și apoi recitește anunțul de recrutare. Caută pe LinkedIn sau alte rețele profesionale oameni care au ocupat postul sau o poziție similară, de multe ori descrierea pe care o oferă ei îți va da detalii pe care altfel nu le-ai regăsit în descrierea jobului. LinkedIn este o portiță de intrare în companii și prin oamenii anhajați acolo. Caută în rețeaua de prieteni sau de interese oameni care lucrează în compania țintă. Cere-le infomații despre companie sau poziție exprimându-ți interesul de a deveni colegi. Oamenii sunt de multe ori disponibili să te ajute și dupa o discuție cu ei (mesaje sau audio) e posibil să te recomande la departamentul lor de resurse umane (în ultima vreme refferal-ul este o metodă foarte bună de a avea un avans în recrutare pentru că cei de la resurse umane au încredere în feedbackul primit de la colegii lor și de multe ori acoperă pozițiile din refferal-uri ).

Multe interviuri au etapa aceea în care ți se cere să vorbești despre tine. Aici tendința este să vorbești cumva despre tine reporducând multe aspecte din descrierea poziției. Însă acesta este un moment să te faci remarcat și să creezi o conexiune cu intervievatorul. Alege mai degrabă o scurtă povestioara relevanta din experiența ta profesională sau viața ta care să releve o anumită competență și care să îți permită să legi respectiva competență de un țel al tău pe termen mediu sau lung. De exemplu un inginer IT-ist poate povesti cum meșterea la calculatorul familiei, demontându-l, curățându-l și montându-l la loc  și cum asta i-a conturat plăcerea pentru domeniu și l-a ajutat să își găsească calea. După ce ai creat conexiunea , prezintă-ți competențele potrivite pebtru job și cum pot ele să lucreze în slujba companiei.

Când te prezinți te poți folosi de aspectele pozitive pe care alții le-au remarcat la tine , de exmplu, managerul meu spune că apreciază la mine faptul că reușesc mereu să anticip diverse situații înainte ca ele să se întâmple.

Fii pregățit să vorbești și despre punctele tale slabe. Majoritatea oamenilor fie nu sunt pregătiți pentru întrebarea asta, fie o folosesc să prezinte un defect-calitate – de exemplu – sunt un perfecționist sau sunt prea atent la detalii. Mai bine permite-ți să expui un punct slab, dar nu te opri la o simplă mențiune, povestește și despre cum ai reușit să gestionezi situația, arătându-i angajatorului că ești capabili să te evaluezi obiectiv și că în fața unei probleme ai reușit să o identifici și să o corectezi, deci porbabil vei fi capabil să faci asta și altă dată.

  1. Ce să iei cu tine la interviu

E bine să nu iei cu tine prea multe lucruri, asta te poate face să pari dezordonat, însă nu strică ca într-o mapă/geantă să ai :

  • CV-ul tău – în principiu cel care te va intervieva are deja CV-ul tău, dar poate e o echipa care te intervievează și decât să plimbe CV-ul de la unul la celălalt, mai bine le oferi tu unul. Vei crea o imagine de om pregătit pentru orice fel de situații
  • Un pix/instrument de scris și un carnet/agendă – îți vei putea nota aspecte pe care vrei să le întrebi la interviu și detalii pe care ți le dă intervievatorul despre etape următoare în recrutare
  • Referințele menționate în CV – dacă ai menționat în CV referințe disponibile, adu cu tine scrisorile de recomandare și o listă cu contacte ale celor care pot oferi informații despre tine ca profesionist. Dacă nu ai pe cineva care să poată vorbi despre activitatea ta (poate fi un profesor sau un coordonator de activități de voluntariat), mai bine nu treci nicio referință. Este complet neprofesionist să treci persoane din familie sau prieteni (care este foarte probabil să fie prinși cu minciuna). Când treci pe cineva ca referință, pe lângă nume, telefon și e-mail , organizație și poziție, trece și propoziție care rezumă relația ta profesională cu persoana respectivă – de exemplu : în calitate de junior analyst, i-am raportat lui Bogdan 2 ani
  • Informații despre cum se ajunge la locul interviului – e bine să verifici înainte că ști să ajungi , dar păstrează pe un bilețel sau pe e-mail detaliile exacte (ora, etaj, cu cine trebuie să te întâlnești). E posibil să te pierzi/dezorientezi și asta te va întârzia, iar lipsa punctualității te poate descalifica din start pentru o poziție
  • Gumă de mestecat/ bomboană pentru împrospătarea respirației – din cauza emoțiilor, unora dintre noi ni se poate întâmpla ca mirosul respirației să aibă de suferit, așa că un tic-tac îți va reda încrederea în forțele tale înainte de întâlnirea cu intervievatorul ( ai grijă să arunci guma înainte de a intra la interviu)
  1. Ce să porți la un interviu

Dress for succes spune zicala. Deși haina nu face pe om,  hainele își aduc contribuția la crearea primei impresii. Indiferent că jobul la care aplici nu necesită o ținută business (și multe în ziua de azi nu mai solicită purtarea costumului zi de zi), mergi îmbrăcat îngrijit și străduiește-te ca aspectul tău să fie impecabil. O preche de pantofi zgâriată sau un decolteu  prea adânc pot face o impresie proastă. Studiile arată că 80% dintre candidați reușesc să își contruiască o ținută adecvată, însă restul eșuează pentru că fie aleg ceva prea casual, fie se străduiesc prea mult. Aspectul tău arată că te vei integra rapid în companie și îi va transmite celui cu care stai de vorbă că îl respecți. Zilele în care toată lumea mergea la interviu în costum au trecut, dar costumul încă este necesar în unele domenii în care se lucrează cu publicul. Limitele și mentalitatea s-au schimbat, iar atitudinea mai relaxată înseamnă că multe companii tind să îmbrățișeze stilul casual sau smart-casual. Cel mai bine este să te interesezi care este specificul vestimentar al companiei și să te îmbraci doar un pic mai elegant și cu un pic mai multa atenție decât o fac angajații într-o zi obișnuită. Pentru asta fie poți să întrebi pe cineva care lucrează acolo sau poți face o scurtă expediție de cercetare într-o pauză de masă când vei putea observa pe cei care intră și ies din clădire.

  • fustă prea scurtă, un decolteu prea adânc, hainele care lasă piele la vedere, cele care au un grad ridicat de transparență sau hainele prea strâmte nu sunt potrivite pentru un interviu.
  • Evită culorile stridente , eventual limitează utilizarea lor la accesorii.
  • Un sacou/taior nu salvează chiar orice ținută – de mult ori a purta un tricou sub aceste obiecte vestimentare nu va arata bine
  • Nu exagera cu parfumul – mulți oameni au alergii sau pur și simplu nu suportă mirosurile puternice
  • În metrou obișnuiești să asculți muzica – dar la interviu nu arată bine să le ai în jurul gâtului, denotă dezordonare
  • Nu exagera cu machiajul și manichiura să fie îngrijită– optează pentru un machiaj natural, fără excese și culori țipătoare
  • Hainele și accesoriile nu trebuie să iasă în evidență prin grafică – nu e momentul să porți puloverul cu ren primit de Crăciun
  • Dacă jobul necesită o ținută formală, nu purta costume prea mari/largi, o fustă cu o lungime ciudată sau mânecile costumului prea lungi te vor face să arăți neîngrijit
  • Părul trebuie să aibă un aspect îngrijit și nu exagera cu accesoriile (numărul lor și culorile)

La interviu defilezi cu increderea în forțele tale, iar aceasta nu se oglindește nici în decolteul exagerat, nici în prea mult parfum sau costumul acela mai lar cu 2 numere. Folosește-te de aspectul tău pentru a-i arăta celui care te va intervieva că ai încredere în tine și în plus-valoarea pe care o poți aduce firmei sale.

  1. Comunicarea non-verbală

Comunicarea non-verbală e o parte foarte importantă a interviului și își aduce o contribuție majoră la prima impresie, acele prime 30 de secunde. Dacă intri în sală cocoșat, mirosind de la o poștă a fum de țigară sau a o sticlă întreagă de parfum, mestecând zgomotos gumă, indiferent cât de bun ești în domeniul tău, o sa apari ca fiind neprofesionist. Când intri în companie salută, păstrează o atitudine prietenoasă. Dacă trebuie să aștepți, evită să butonezi telefonul. Când dai noroc, fii ferm. Respectă spațiul personal al recutorului, nici prea aproape și nici prea departe. Păstrează contactul vizual măcar câteva secunde. Zâmbește și dă din cap în momentele potrivite, arătându-i intervievatorului că ești prezent și atent. Ascultă cu calm și nu întrerupe. Când spui la revedere, oferă un zâmbet tuturor celor pe care i-ai întâlnit, e posibil să deveniți colegi.

  1. Desfășurarea interviului

Ați obținut interviul, ați fost punctuali, v-ați făcut intrarea și ați depășit momentul primei impresii. În timpul interviului lăsați recrutorul să conducă discuția. Nu faceți comentarii proaste despre foști sau actuali angajatori, despre foști sau actuali colegi și în general despre persoane care nu sunt prezente. Dacă sunteți întrebați  de ce v-ați părăsit fostul job  sau de ce vreți să plecați de la jobul actua, sau ați întrerupt o anumită colaborare sau de ce nu v-ați găsit încă un alt job, găsiți o formulare din care să nu reiasă negativitate.  Vorbindu-i de rău pe alții la interviu, de fapt, vă prezentați pe voi într-o lumină proastă și asta nu îi va scăpa intervievatorului.  E ok să pui întrebări dacă ceva nu e clar, când pleci de la interviu vrei să ai toate detaliile despre etape următoare în selecție. Răspunsurile trebuie să fie clare și cât de cât concise, cu exemple relevante și specifice. La final multumiți pentru timpul acordat și reiterați că așteptați feedback după interviu.

  1. Interviurile la distanță (telefon, video)

Multe companii își încep recrutarea printr-o discuție telefonică. În felul acesta ajung la interviu numai persoanele potrivite, astfel încât niciuna din părți să nu îți piardă timpul. De multe ori interviurile sunt anunțate, dar se poate întâmpla să te trezești din senin cu un telefon , așa că e bine să fii pregătit și răspunde elegant și respectuos la apelurile telefonice, mai ales la cele cu număr necunoscut. Dacă folosești căsuță vocală, e bine să nu fie ceva glumeț și potrivit doar pentru cei apropiați. Interviul telefonic e poarta de intrare pentru interviul față în față, așa că e bine să îi acorzi importanța cuvenită.

Pregătește-te pentru interviul telefonic ca pentru un interviu față în față. Interviul telefonic este folosit pentru verificarea candidaților dintr-o bază vastă de candidați și pentru a crea o listă preliminară cu cei mai potriviți. Faptul că interviul este telefonic nu înseamnă că este informal, așa că pastrați-va profesionalismul și seriozitatea. Lista cu puncte slabe și puncte forte e bine să o ai deja pregătită. De multe ori la interviurile telefonice vei primi întrebări despre tine, despre competențele tale raportat la poziție, vei fi întrebat de ce vrei să părăsești actualul loc de muncă, ce așteptări salariale ai, când ești disponibil pentru un interviu față în față. Dacă ești într-un spațiu public sau inadecvat, cel mai bine solicită o reprogramare astfel încât să nu fi distras de mediul în care te afli.

Ca să poți fi pregătit pentru un interviu telefonic, cercetează jobul pentru care aplici – citește descrierea , caută informații despre companie. În felul acesta la un interviu telefonic, nu vei fi luat prin suprindere și îți vei crește șansele să fi chemat la un interviu în persoană. Dacă nu ai înțeles întrebarea, mai bine cere interlocutorului să repete, nu încerca să ghicești ce a spus. Ia notițe în timp ce interlocutorul vorbește și pune-i întrebările la final, fără a-l întrerupe.

Fiind la telefon, e ok să respiri și să faci pauze din când în când, dacă întrebarea e mai dificilă, cere explicit timp de gândire (ca interlocutorul să nu creadă că s-a întrerupt conexiunea). Te va ajuta faptul că ești într-un mediu cunoscut!

Dacă interviul este unul video ( asta este valabil pentru companiile care au sedii în alte orașe sau alte state), pregătește ca pentru un interviu în persoană. Alege o cameră liniștită, cu  un fundal profesional acceptabil (un perete de plușuri nu prea e în regulă), în care nu vei fi deranjat. Îmbracă-te prezentabil, faptul că ești acasă nu înseamnă că e în regulă să ai un aspect neîngrijit. Sunt valabile toate aspectele de la interviul în persoană, inclusiv comunicarea non-verbală. Pentru un interviu video e bine să te preegătești și din punct de vedere tehnic cu o conexiune stabilă la internet, o cameră web cu rezoluție bună, căști cu microfon sau boxe și microfon. Închide programele care ar putea interfera cu funcționarea camerei web. Verifică că totul funcționează cerând unui prieten să faceți un test. În timpul interviului nu tasta și evită să te fâțâi pe scaun. Dacă cumva intră cineva în cameră sau vecinii se apucă de dat cu bormașina, cere-ți scuze și mergi mai departe. Dacă distragerea e prea puternică, închide microfonul și camera și spune că întâmpini dificultăți tehnice.

  1. Salariu

Toate interviurile trec prin etapa discuției despre salariu și beneficiile pe care le aștepți de la companie. Angajatorii au și ei un biget în care trebuie să se înacdreze , așa că pentru a nu irosi timpul  niciuneia dintre părți, vor să verifice că așteptările tale se încadrează în ceea ce pot oferi.

Toate joburile au o valoare de piață. Poți să afli cam cât sunt salariile care se plătesc pentru o pozției de pe glassdoor.com sau de pe undelucram.ro. E bine să îți cunoști valoarea și să setezi cerințe realiste (raportat la ce câștigi acum – salariu, bonusuri, alte beneficii precum tichete de masă, tichete de vacanță, asigurare medicală, mașină, etc). E bine să poți articula clar ce câștigi și ce pierzi din punct de vedere al compensației.

Dacă interviul începe brusc cu întrebarea legată de salariu, poți amâna răspunsul astfel încât să ai timp să cunoști specificitățile poziției – mă aștept la o ofertă salarială competitivă care include și beneficii extra-salariale, dar mai întâi mi-ar plăcea să cunosc mai multe detalii despre poziție. De altfel e mai bine să amâni  răspunsul ca să nu te vinzi cumva prea ieftin vizavi de câte se așteaptă de la tine și să eviți să ajungi în situația de a ți se face o ofertă pentru un job pe care nu îl mai dorești. Pe de altă parte, dacă arunci te arunci la un salariu prea mare, vei fi scos automat din competiție înainte să poți demonstra ce poți oferi.

Dacă deja ai amânat răspunsul, dar încă nu ști sigur cât să ceri, poți oferi un interval : din cercetările mele, pentru acest domeniu de activitate în orașul nostru, un salariu competitiv ar fi cam 3000-4000 lei pe lună.

Mai există o variantă a întrebării despre salariu și se referă la cât câștigi în prezent. Asta pentru că recrutorii se așteaptă că o mărire de 10-15% te va atrage în compania lor. Întrebarea asta poate sa fie dificilă mai ales dacă în prezent jobul se bazează și pe comisioane sau poate că schimbi domeniul de activitate sau cauți un echilibru mai bun între viața personală și cea profesională. Cum poți evita răspunsul? Ai putea să vorbești despre faptul că poziția pentru care aplici este diferită și dupa ce vei afla mai multe despre responsabilitățile tale, veți putea discuta împreună care ar fi un salariu/un interval salarial corect pentru job.

Nu uita că unele companii e posibil să nu își permită să plătească cât le ceri chiar dacă ești un candidat strălucitor. Poate te vor atrage prin alte beneficii. Însă în final, e perfect acceptabil să refuzi o ofertă și să aștepți noi oportunități, mai ales dacă nu ești presat de situația financiară.

  1. Ce caută angajatorii?

Când ne uităm la anunțurile de locuri de muncă, pare că toți caută o listă lungă de experiență și competențe tehnice. Multe anunțuri listează ca necesare abilitatea de a lucra în echipa, capacitatea de a lucra și individual și de a lua decizii cu privire la propria activitate, capacitatea de a lucra cu termene strânse, inițiativă, proactivitate. Lista poate crea multă nesiguranță într-un proaspăt absolvent care face primii pași în carieră. Într-o lume în continuă schimbare în care lucrurile se petrec rapid, angajatorii caută oamenii cu un mix de abilități care au capacitatea de a se adapta , flexibilitatea și inovarea sunt caracteristici absolut necesare în dinamica pieței muncii de azi.

Când ne angajăm o facem în primul rând pentru noi, știm ce ne dorim și ce urmărim. E bine să ai ambiție și să ai un țel clar pentru tine dacă obții poziția , dar pentru angajator este important să știe că dacă te angajează , va avea de câștigat (un angajat loial care va genera valoare adăugată pentru companie). E bine ca atunci când ești întrebat ce urmărești să prezinți lucrurile și din perspectiva beneficiilor pentru angajator (win-win pentru toate părțile implicate).

În cele mai multe anunțuri se vorbește despre spritul de echipă sau despre munca în echipă.  Asta se datorează faptului că indiferent de nivelul în ierarhie, de la director la entry-level, toată lumea trebuie fie capabilă să interacționeze productiv cu ceilalți colegi. Așa că nu te limita să răspunzi cu da sau nu la o întrebare legată de capacitatea ta de a lucra bine într-o echipă. Dă un exemplu recent relevant din care să reiasă că sinergia creată la nivel de echipă este cea care a generat rezultatul, rezultat ce nu ar fi putut fi atins de fiecare membru individual și pune accent pe ce ai făcut tu. Intervievatorul vrea să afle dacă te integrezi bine într-o echipă, care este contribuția ta la rezultate și dacă rezultatele echipei sunt bazate pe contribuția ta sau în ciuda contribuției tale (pentru că în toate echipele sunt și oameni a căror productivitate este sub nivelul echipei lor). Pentru cineva la nivel entry-level, exemplele pot proveni din stagiul de practică, dintr-un internship, voluntariat sau proiecte școlare. Evită comparațiile cu echipele sportive, sună clișeu. E bine să ai pregătit și un exemplu de situație negativă cu echipa, dar și cum toată experiența s-a transformat într-o lecție pentru toți co-echipierii.

Indiferent de întrebarea la care răspunzi, să ai în vedere tehnica STAR (S-situation/situație, T- task /temă (sarcină), A-actions /acțiuni, R-result/rezultat), folosește ocazia pentru a-ți pune în evidență și alte abilități potrvite poziției și încearcă să nu te lungești cu răspunsul, 1-2 minute sunt suficiente.

Exemplificare tehnica STAR :

  • S-situația – am fost numit organizator pentru petrecerea surpriză a unei colege care urma să plece în concediu de maternitate și una dintre colege nu a contribuit .
  • T-task – tema/sarcina – trebuia să aflu de ce colega nu a contribuit fără a crea o situație stânjenitoare
  • A-acțiune – am inițiat o conversație privată cu colega și am întrebat-o de ce nu a contribuit încă pentru surpriză; am aflat că trece printr-o perioadă financiară delicată așa că am acoperit eu și partea ei de contribuție
  • R-rezultat – toată lumea s-a simțit bine la petrecere, iar situația colegei mele a rămas privată

Dacă vrei să te pregătești pentru un interviu, iată câteva aplicații pe care le recomandăm :

  • Interview questions and answers– aplicația conține liste de întrebări, sfaturi pentru îmbunătățirea CV-ului
  • English Interview Preparation – Job Interview App– o aplicație care te ajută să îți exersezi limba engleză – pentru cei care au interviuri în această limbă
  • Glassdoor Job Search – aplicație unde vei putea căuta descrieri ale pozițiilor în diferite companii, cum decurg interviurile, care sunt salariile vehiculate în anumite companii sau pnetru anumite domenii/departamente/poziții
  • Most Successful Interview Tips – sfaturi despre cum să răspunzi la întrebările tipice din majoritatea interviurilor
  • Interview Questions and Answers – interviuri pe categorii de experiență a candidaților
  • Google Maps – o aplicație care te va ajuta să ajungi unde trebuie și la timp
  • How to Tie a Tie – nu prea mai sunt interviuri la care să mergi cu cravată, dar dacă îți pui cravată, ai grijă să aibă un nod făcut bine
  • Interview Questions – întrebări din diverse subdomenii din IT (JAVA, SQL, .NET, etc)
  • MyInterview – întrebări din anumite domenii, înregistrarea interviului, permite luarea de notițe, timer pentru răspunsuri, unelte de raportare și grafice

Termenii utilizaţi în prezenta/ prezentul document  pentru denumirea diverselor roluri se înţeleg atât la feminin, cât şi la masculin.

Protejeaza mediul inconjurator!-Gandeste-te la mediu inainte de a printa / Protect the enviroment! Are you sure you need to print this ?

Redu!Reutilizeaza!Recicleaza! / Reuse!Recover!Recycle!

PRINCIPIILE DUPA CARE NE GHIDAM:

– egalitatea de gen
– nediscriminare
– accesibilitate pentru persoane cu dizabilitati
– protectia mediului si a biodiversitatii
– imbunatatirea accesibilitatii utilizarii si calitatii – tehnologiilor informatiei si comunicatiilor

2019-07-29T16:11:28+00:00